Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 20:14   #13
Fat lemmy
Medlem

Fat lemmy sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 46
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp

Å det er bare så herlig å få plass på trikken, eller enda bedre i et flysete uten å føle at du velter deg utover medpassasjerene
Husker god den følelsen av å nesten forsvinne når jeg gikk ned i vekt i fjor. Det er litt frustrerende at jeg har hatt så dårlig selvdiseplin at jeg har lagt på meg nesten alt det jeg tok av i fjor, men håper jeg klarer å komme meg nedover å bli der denne gangen. Kjenner meg godt igjen i det å dra i klærene Noen t-shorter må jeg strekke ut etter at jeg tar dem ut av tørketrommelen også, ellers blir det bare pølseskinn. Men det er jo egentlig det det er også.
Litt rart å se på bilder som er ti år gamle å se hvor liten jeg var, samtidig som jeg husker at jeg syntes selv jeg var stor dengangen. Det var jeg tydligvis ikke Har vært ti år med skift arbeid, meget dårlige matvaner og manglende kunnskap om ernæring som har lagt seg på overalt. Mest forran grattis med ny kropp Photobscura, måtte den forbli der du ønsker at den skal være. Jeg kommer etter!

Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat