Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-09, 17:49   #7
trude70
Nytt Medlem

trude70 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Narvik
Alder: 55
trude70 er på en erverdig vei

Sv: Frustrert og lei- trenger trøst og råd

Opprinnelig lagt inn av hønni, her.

Jeg ser først nå at jeg har lagt inn på Ketolysekuren. Jeg var nemlig her inne og leste for å se om dette er løsningen. Jeg har jo til nå prøvd meg på lavkarbo og ikke ketose.

Selv om du ikke er på Ketolyse-kur, så er filosofien med lav-karbo noe lik uansett. Det er smart å holde seg unna alle de raske karbohydratene, og sukker er det aller verste. Jeg ville jobbet knallhardt for å holde meg helt borte fra det, f.eks. sjokolade.

Jeg er selv bortimot karbojunkie. Elsker de raske karbodhydratene, og har slitt med stor overvekt i maange år.

Da jeg la på meg nå i vinter er det ene og alene fordi jeg elsker sukker og mye usunt. Etter jeg kom meg i ketose for ei uke siden, opplever jeg 0 søthunger, og karbohydratene er det 0 problem å holde seg unna. Jeg har det faktisk helt utmerket! Og det etter bare noen dager.

Jeg må si at jeg hadde min sterke tvil på om dette i det hele tatt kunne være noe for meg, siden jeg er så avhengig av karbohydrater. Men forutenom hodepin som jeg sleit med i to dager, har jeg ikke hatt noen problemer med kuren!

Lykke til!!!

trude70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat