Tråd: Barbasco Plus
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-04, 11:19   #1
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk
Lightbulb

Barbasco Plus

Tenkte jeg skulle fortelle hva dette kosttilskuddet er - siden noen har begynt å lure i noen tråder...

Barbasco Plus er et kosttilskudd som jobber spesielt med hormonbalansen i kroppen. Hormonbalansen er bra for aldringsprosessen, benskjørhet, muskler og ledd, overgangsalder og hjerte- og karsystemet. Vitalitet og livsglede, sexlyst, huden, stress, søvn, hukommelsen, immunforsvaret.... Listen er lang!

Barbasco Plus er et DHEA-preparat, og den franske professoren Etienne Emilie Baulieau uttalte følgende til Allers i nummer 8/1999;

"DHEA er et forstadium til blant annet testosteron og østrogen, og det reduserer nedbrytningen fra stresshormoner. DHEA antas å kunne forhindre en rekke sykdommer og forlenge levealderen. Hormonet er ikke tilgjengelig i ren form, men naturpreparater med ekstrakt fra kinesisk Barbasco stimulerer kroppen til selv å produsere hormonet.

Forbedrer hjernefunksjon, konsentrasjon , minne og immunforsvaret. Kan forhindre alvorlige sykdommer blant annet kreft. Senker det dårlige kolesterolet, reduserer enkelte tilstander av høyt blodtrykk, og kan forhindre hjerteinfarkt. Påvirker vekstfaktorer i blodet som virker positivt på ledd og muskler. Det kan reversere diabetes 2 og depresjoner. Styrker energi og seksualdrift, og forbedrer hudkvaliteten."

I en blind-test hvor en testgruppe fikk tilskudd av Wild Yam og en annen fikk Barbasco Plus, fant man en økning i DHEA-nivået i blodet til de som hadde fått Barbasco Plus. Gruppen som fikk Wild Yam hadde ikke økning av DHEA i det hele tatt.

Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat