Sv: Grillet tørrfisk!?
iii am baaack! vanskelig å spise atkins når hybelbuddyen er veggis.. får se hvor lenge det går, og om det går.. tror det blir litt mer fedon-aktig etterhvert.. men kan jo ta det gradvis uansett?
handlet på tørrfisk piraten jeg og, litt gammel tråd det her da, men kjempeeeegod tørrfisk !! og ikke veldig harde og tørre (som i tørr-harde.. haha) sånn som de posene de har på meny (hvertfall det jeg har kjøpt de av og til). synes de menyposene ble liksom litt kjipt og kjedelig, men ble så desperat på noe snacks så har vært der på tørrfiskpiraten og kjøpt tørrfisk, vet det er en til side hvor de selger lavkarbogodteri og alt som er, men er ikke sikker på om det er noen god ide å spise så mye sånne produkter? er liksom gummigodter uten karbiser osv osv (ikke helt uten, men lav..)Går rett til baconsvor når jeg vil ha noe godt, men har ikke spist det på en stund for jeg ble såååå lei ... finner liksom ikke noe annet, men tørrfisk er godt til variasjon men vil ha noe søtt også, noen som vet om noe søtt og godt?