Sv: Noen som starter mandag 4. mai?
Veiedag 
Jeg har gått ned 1,1 kg siden forrige mandag, og har gått inn 6 cm fordelt på hele kroppen. Er veldig fornøyd med det, virker som det endelig har "løsnet". Jeg veide faktisk 400 g mindre før helgen, men jeg har fått mensen, og så har det vært 1-års feiring her i huset i helga. Sikkert en sammenheng der.
I uka som har vært har matlysten vært minimal. Jeg har nesten ikke orket å spise. Spiste omelett til frokost, og restene (ikke mye) til lunsj, og så har jeg bare spist en liten middag. Jeg har økt mengden av grønnsaker, og sluttet og veie maten, og det funker for meg! Og jeg har trent både lett og tung trening, og det har også gått greit.
Men på lørdag spiste jeg sukkerfri gele og sjokolademousse (ketolyse oppskrift), og etter det kom sukkersuget for fullt (har ikke hatt sukkersug på flere uker). Og jeg har gått og vært sulten mellom måltidene (noe jeg ikke har vært på en god stund).
Jeg har ikke spist "søtsaker" siden den første uka, så det virker som jeg kanskje bør styre unna det, for det satte igang både søtsug og sultfølelse igjen
Jeg har drukket litt lettbrus (i helgene) og kaffe med suketter og fløte, og det har gått greit. Får holde meg til det og bacon crisp
Hvordan går det med dere andre?

|