Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 13:48   #12
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 39
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Oppfølging fra legen vedr lavt stoffskifte

Åh, jeg vet hvordan det er å være i gråsonen! Har tråd lenger ned her om deler av min historie, men den har bare fortsatt siden den gang. Eneste rådet jeg har, er at du sørger for å få verdiene skrevet ut og at du følger med verdiene dine litt selv. Stoffskifte er kompliserte greier.. jeg var akkurat og hentet et brev fra legen om stoffskifteprøven fra denne uken.. nå fikk jeg noe så "konkret" som at hun synes verdiene var "noe stigende" - hva nå enn det betyr. Derfor skal jeg hente utskrift av prøvene i morgen, så jeg skjønner hva hun egentlig snakker om Viktig å følge med selv, av og til mistenker jeg at legen også bare følger med isolerte prøver, og ikke ser om de i snitt går opp eller ned eller hva.. bare å stå på og få tatt blodprøver om du føler deg dårlig!

Håper du finner ut av det og at du får en dose som hjelper deg å føle deg bedre

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat