Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 14:54   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sjokkert!- 13 kg på en uke!

Nå så ikke jeg denne tv-greia, men en bekjent av meg ble liggende syk og gikk ned 11 kilo på ei uke. Mannen var mager fra før av... nå ble han skikkelig mager..
Bror min brukte i mange år å "rense" kroppen ved å bare drikke ymse utvalgte drikker i ti dager. Han gikk på det meste ned 12 kilo, også han tynn fra før av. Han gjorde det for helsens skyld; mente han ble myyyyyye sprekere og renere etterpå. (Nå går han på lavkarbo for det renser likegodt, sier han )

MEN, hvordan går det an å oppnå et så stort vekttap på så kort tid?? Uavhengig om man er med i slankekrigen, syk eller faster???