Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 16:14   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Hvis man teller kcal-inntak

Hvis man spiser en hel eske (400 gr) med linfrø får man i seg massevis av kcal..

Pr 100 gram: Kcal.440/ Protein 25gr./ Karbohydrat 0gr./ Fett 31gr./ Kostfiber 35gr.

MEN

Sitat:

Det er like mye karber i om de er malt opp eller ikke. Men om de er uknuste går de oftest ufordøyd gjennom kroppen. Det har lite å si siden der er lite karber uansett.

Sitat Nille..

Det jeg lurer på er: Hvor mye av OLJA blir igjen i hele linfrø som passerer kroppen??? Det eneste som avgir kcal?

Jeg teller overhodet ikke kcal, men vil bare finne et eksempel jeg kan henvise til dem som sier at energi inn MÅ være mindre enn energi ut for at man skal gå ned i vekt....