Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 22:45   #14
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvis man teller kcal-inntak...

Opprinnelig lagt inn av Liv:), her.

Fordi du faktisk ikke vet hva ditt vedlikeholdsbehov er, og dermed spiser du sannsynligvis ikke mer enn det. Det er tilnærmet umulig å måle hvor mye energi et menneske bruker bare på å eksistere, det man sier er bare et ca-tall med store variabler fra menneske til menneske.

Såklart, men poenget er at jeg tror ikke noe på den kaloriteorien, jeg var mere aktiv i vinter, spiste omtrent like mye fett , men formidabelt med karbohydrater i forhold til nå. Såklart har karbene skylda. Jeg går igrunn ikke ned på lavkaloridiett, samme hva Grete Roede sier, lavkalori fungerer ikke, jeg kan endog legge på meg av slik kost.

Jeg teller ikke kalorier, og bryr meg døyten om de, jeg har bare sett tallene når jeg legger inn i mat-på-data. Jeg teller kun karber og forhold mellom fett og protein.

Ellers er jeg nok ikke av de som blir varme på lavkarbo, jeg fryser like fælt som jeg alltid har gjort. Jeg fryser når mannen tar av seg genser og sokker og ungene kler av seg...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat