Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-09, 22:57   #126
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Grattis Nalana! !
Jeg vet ikke min relle vektnedgang nå, for jeg samler vann som ingenting, og mine små avhopp i forbindelse med nasjonaldag og bryllup, hvor jeg forsåvidt spiste lavkarbo, men det ble ost, kake, nøtter, en god del sjokolade etc, og maaaasse vin, så gikk jeg opp over to kg i vannvekt
Sist veiedag så var displayet på vekta fullstendig blankt, jeg har prøvd å ta inn og ut batteriet (som er helt nytt), men til ingen nytte. Så jeg har bestilt ny vekt fra Ellos, og aner ikke hvor mye jeg veier pdd.
Men! Jeg vet jeg gikk ned nesten 2 kg første uka, og totalt nesten 4 første måneden på fettfestivalen, og med en kropp som har så lav respons som min har så er det jaggu ikke verst.
Jeg målte meg for noen dager siden, og målene er tilbake til hvor de var før pausen

Jeg skal prøve å gjeninnføre noen yogaøkter i løpet av uken, for målene sin del.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat