Tråd: Help wanted!
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-05, 22:46   #9
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Det er gjerne tidligere anbefalinger det? Jeg var på infoforedrag om Urkosten i mars, da viste han til kwasinewskis anbefalinger om 2 måltider daglig, og sa at det egentlig var det optimale.

Når vi er inne på kostholdsguruer; Dag Viljen Pol...ski svarte på at spørsmål om kosten sin at han spiste 2 målitid med 1 mellommåltid.

Nøkkelen når du spiser få måltider er jo å få i seg rikelig med kalorier, og masse fett - langsom energi...

Jeg kjenner på kroppen min at det optimale for meg er 2 måltider, men jeg sliter virkelig med å få dem store nok...

Eldgammel tråd, jeg vet! Men synes dette innlegget til HP var spennende..

Er det optimalt med TO måltider altså? Og ETT mellommåltid?

Når på dagen skulle de ha vært da? Frokost kl. 09, mellom måltid kl. 14 og, kvelds/middag kl. 19?

Dette synes jeg er snodig... Men kanskje det har noe for seg? Å spise gedigne måltider?

Men så rart.. når man stadig hører "spis lite, men ofte!"

Noen som har erfaringer?