Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?
Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.
Bry dere ikke om kritikken til enkelte som kommer med spydige hentydninger her inne på denne tråden. De går igjen stort sett på alle nye tråder , kritiserer andres innlegg , mat og mål . Stå på sammen dere klarer det . Jeg måtte bare svare når jeg så de var inne her på denne nye tråden også. Jeg har gitt opp , tror ikke de liker nye , de må elske å kritisere andres mål ikke la de ødelegge motivasjon deres. De holdt på å ødelegge min,men så bestemte jeg meg at jeg skulle vise de.
Unnskyld meg! Hvor har noen kritisert eller vært spydig?
Har det slått deg at flere av oss som har holdt på med dette kostholdet en stund, lest og erfart en del ting faktisk har en del verdifull kunnskap å dele?
Jeg, og de som har respondert i denne tråden bruker faktisk en del tid hver dag på å hjelpe nye tilskudd på forumet, og tro meg, vi er glade for alle som kommer hit og er interessert i kostholdet vi brenner for.
Dét det er snakk om er at det faktisk kan være både demoraliserende og ødeleggende for mitivasjonen å sette seg et mål om et spesifikt antall kilo innenfor et visst tidsrom. 10 kg før jul, 3 kg før påske, 5 kg før sommerferien; vi har alle vært der, og det er nettopp på det grunnlag at dette blir skrevet, ikke fordi vi ikke liker dere, men fordi vi ikke ønsker at folk setter seg mål som kanskje er urealistiske, blir skuffede og gir opp. Hvem vinner noe som helst på det?
Jeg synes det er ganske unødvendig å komme med sånne kommentarer som dette, det er dessverre sånne ting som får meg til å miste litt lysten på å hjelpe folk med det de lurer på ...
Ellers ønsker jeg alle masse lykke til! Dere har tatt et vidunderlig godt valg for kroppen

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|