Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 15:14   #32
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Bry dere ikke om kritikken til enkelte som kommer med spydige hentydninger her inne på denne tråden.

Da tror jeg vi leser tråder og meninger med helt forskjellige briller.

Det er lurt å sette seg oppnåelige mål. Dersom man ønsker å oppnå suksess og faktisk også føle suksessen en opplever. Det er litt dumt å sette seg som mål å gå ned 5 kg for så å oppleve at en bare gikk ned 4.5 kg. Og i seg selv, så er jo 4.5 kg suksess, og veldig bra, og så frarøver en seg selv muligheten over å feire det ved at man misslykkes i å nå det uforutsigbare målet.

Når man skal sette seg mål, så er det lurt å sette seg mål man kan kontrollere. Som i et hovedmål som sier "Jeg skal gå ned 8 kg. Og så lager man seg delmål for oppnåelse at: "Jeg skal gjøre alt etter boken hver dag i en måned" og se hva resultatet av det blir. Det kan man kontrollere. Man kan gi seg selv en stjerne på et skjema hver dag en faktisk har klart det, og ved slutten av måneden, så kan en se at en har gjort noe riktig for helsen sin hver dag og vært skikkelig flink. Så kan man se hva det har gjort på vekten og glede seg over det.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat