Tråd: Help wanted!
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-05, 23:56   #21
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Men Nille - det hadde vært interressant hvorfor disse folkene sa det de sa, at to måltider var nok, og et mellommåltid midt på dagen.. Sant?

Jada, de har sikkert en forklaring på det.... Noen som kjenner til EAT ?? Det er en av EAT sine teorier, - de har forresten også en dag med "oppkarbing" i uka....en ting de ikke kan påstå virker for alle. Disse karene inntar også smoothies som har nesten 1500 kalorier i ET måltid. Kjenner ikke mange som kan spise så mye og gå ned i vekt jeg....

De sier det er nok med to måltider + + fordi de har sett at det funker ..... for dem selv og for mange andre....

Jeg MÅ nå uansett spise minst 3 skikkelige måltider.....+ evt. mellom......