Sv: Fett på vedlikehold?
Opprinnelig lagt inn av Mona S, her.
Takk, det var nyttig info. Da får jeg prøve alt jeg kan å holde meg til ketolysen til de siste kiloene er av, selvom jeg sliter med å holde fokuset, også gå over på vedlikehold gradvis.
Det er rart at mat skal ha så mye makt over meg...kanskje fordi jeg aldri begynte å røyke, noe skal man jo være avhengig av
Uff da. Da kan det være til fordel for deg å ikke kutte så mye på fettet uansett, kanskje. Ettersom fett er mye mer metthetsregulerende enn kh, da kan det bli lettere å ikke obsesse så mye på mat (synes jeg i alle fall) 
Men tenker du mye på hva du ikke kan spise? Jeg kan i tilfelle skjønne at det er stressende. Prøv å fokuser på all den gode deilige maten du faktisk KAN spise! Jeg kunne omtrent ikke lage mat en gang før jeg la om til lavkarbo, men har blitt, om jeg må si det selv, en meget god kokk de senere år. Om du føler deg litt motløs, så surf litt rundt på oppskriftsforumet og la deg inspirere av oppskrifter. Ikke tving deg selv til noe du ikke vil heller, om du føler for å øke på karbene nå, så gjør det. Men øk med f.eks 5 gram i uka. Her er den stigen jeg snakka om forresten!
Masse lykke til 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|