Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-09, 12:26   #248
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Smile

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av kitty, her.

jeg har begynt på eurodieten , men fy det smaker ikke noe godt.
Noe gode forslag..

Mitt beste forslag er at du bruker mye krydder når du tilbereder produktene. Hvis du er glad i hvitløk, så vil hvitløk i de fleste middags-produktene fjerne proteinsmaken. Alle produkter som inneholder sjokolade kan med fordel tilsettes kanel eller kardemomme. Omelettene kan med fordel deles i to, dvs. at du deler innholdet i en posjon i to, og erstatter den ene halvdelen med ett egg. Det samme kan gjøres med pannekakene, og der bruker jeg også kanel og/eller kardemomme som smakstilsetning. Det finnes forøvrig en lovlig dressing som er god på omelettene - se oppskrift her. Håper dette er til hjelp. Det finnes også andre gode tips rundt om på forumet, så her er det bare å surfe rundt - lykke til

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat