Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-09, 22:51   #6
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Jeg ble forsøkt "frelst" av noen Herbalifemennesker en gang. Prøvde det jeg altså, og jada det smakte godt og det virket. Men det var veldig kjedelig å ikke kunne spise ordentlig mat. For maks effekt skulle jeg vel kutte ut alle måltider med shake. Jeg tror jeg kuttet ut alle utenom middagen, og så tok jeg frukt til lunsjen fordi det var så gudsjammerlig kjedelig å drikke bare shaken.

Husker ikke nøyaktig hva innholdsfortegnelsen var, mye vitaminer osv, men det jeg husker er at den inneholdt 30 g sukker pr 100 g (hvis jeg ikke tar veldig feil), og det er jo veldig mye syns jeg. Det var omtrent på den tiden jeg ble bevisst på lavkarbo også, så derfor var jeg litt obs på det. Det blir ikke så mye sukker pr glass, men likevel...ikke rart det var godt.

Nå begynner det vel å bli ganske kjent at pulverkurer er virkningsfullt på kort sikt, men ikke på lang sikt? Altså man går fort og mye (inntil ti kg) ned i vekt, men når man slutter går man opp igjen, og gjerne mer enn man var før også.

Ellers kan man jo si at kroppen tar opp næring fra mat mye bedre enn den tar det opp fra pulver.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat