Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-09, 21:50   #66
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Slanking the hard way, eller bruker dere slankemidler

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nemlig. Man finner alltid en god del folk som "slipper unna" med alt de spiser og foretar seg av uheldige ting. Men det er jo bare datapunkter (det gikk bra med meg, er jo verdens besteste argument). Og selv om folk ikke legger på seg av korn, hva med helsen generelt? Kanskje de sliter med feks. hodepine og muskelsmerter som de tror har årsak i noe annet, men så kunne de blitt helt bra ved å legge om kostholdet? Jeg synes de aller fleste mennesker i dag sliter med det ene etter det andre, og jeg tror MYE bunner i feil kosthold.

Enig med deg.

Så har vi alle disse sykdommene vi får som gamle mennesker, hjerte- og karsykdommer, hjerneslag, blodpropp med det som følger med det. Jo mer usunn livsstil, jo høyere risiko. Så selv om man ikke SER usunn ut, kan man godt være det...

Jeg har en kollega som drikker sikkert halvannen liter cola hver dag, spiser sjokolade og hvitt brød i massevis hver dag. Dama er syltynn og har ingen sykdommer, men ingen skal komme og fortelle meg at hun er sunn.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat