Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-09, 22:21   #5
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Heldigvis har jeg tatt vare på klærne jeg kjøpte for 2-3 år siden, dvs forrige gang jeg hadde en runde med ED og gikk ned 25 kg. Nå har jeg så smått startet å hente fram disse klærne, og også begynt å bruke noen av dem . Men undertøy har jeg jo måtte kjøpe nytt, og har brukt en del penger på dette de siste ukene - ALT jeg hadde er nå for stort og faller av for et godt ord . Men helt enig med Zhadra - dette er det bare artig å bruke penger på.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat