Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 14:26   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Jeg har ikke råd til å gå på meditasjonskur, men det med cd-er var lurt, sikkert mye jeg kan finne på nettet og laste ned
Har prøvd mange ganger å meditere, også atuonomt, som du er inne på, jeg har vanskelig for det når det er sånn som det er nå -at hodet kverner, men jeg er villig til å gi det flere forsøk

Jeg pleide å male en del før, liker ikke å male akvarell, men elsker olje, har lurt litt på å male igjen, har maling, terpentin, og staffeli, har ikke råd til lerret (), men det er en smal sak å finne plater, og grunning har jeg jo også.
Takk for gode råd

Det som er problemet nå, med sånne ting (en ond sirkel kanskje), er all uroligheten, jeg må gjøre tusen ting på en gang, ser jeg på film, må jeg surfe på nettet, og plutselig kommer jeg på en skål med ting som jeg må sortere, samtidig begynner jeg å lage mat, og så får jeg en impuls om å sette opp et budsjett eller skrive en liste, mens jeg i neste øyeblikk kaster meg over skittentøskurven og setter på en vask, mens jeg begynner å ta oppvasken og før jeg vet ordet av det sitter jeg ved symaskinen. Det er helt korka, nesten komisk, jeg KAN ikke vente, liksom ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat