Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 16:47   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Nenuial: Ja, jeg pleier å dra mye ut på øyene om sommeren! Har ikke månedskort, og har heller ikke sånn egentlig råd til det, men pleier å kjøpe klippekort, da blir det ikke så dyrt der og da liksom
Jeg liker å male på plater så alt som sparer penger er et must, jeg har gjort alt jeg kan -sagt opp abboer på blad, amnesty, avdragsfrihet på lån etc, og må knive inn der det går.

Vaffel: Ja, nei, vet ikke om jeg føler jeg er moralsk forpliktet til å føle det sånn, bekymringen er reell, jeg ser at jeg etterhvert kommer til å få store problemer med å betale selv de mest essensielle utgifter om ting ikke går i orden, og det er en enorm stressfaktor. Heldivis er jeg en positiv person av natur, og prøver å flyte med i den gode gamle loven om tiltrekning

Kjenner godt til flyt-begrepet ja, og har lett for å henfalle til det. Vet det er litt teit, men for meg handler sperren om å begynne med ting. Jeg synes det er mye lettere å sove hele tiden, eller springe rundt som en propell og gjøre forefallende ...

Men alt dere sier er sant, og jeg håper viljen til å gjøre ting jeg faktisk vil kommer sterkere tilbake, jeg skal i alle fall gjøre hva jeg kan for å lokke den fram
Blir litt trist når jeg tenker på hvor kreativt aktiv jeg var før, skrev, spilte, fotograferte, tegna etc etc ...

Jeg kjøpte magnesium i dag, har en mistanke om at jeg har et underskudd i og med at jeg ikke spiser noe som helst av meieriprodukter, så får vi se om ikke hjertet banker litt mindre hardt. Tok det før, men da hadde jeg ingen spesielle stressfaktorer å ta hensyn til, egentlig.

Takk for all støtte og hjelp!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat