Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 10:57   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Hei Hanne! Tusen takk for tips Jeg liker ikke å trene, så hardtrening ligger nok ikke for meg (enn om jeg faktisk vurderte å melde meg inn i Sats, eller noe, og bare løpe av meg all uro -problemet er bare at jeg har ødelagte knær, og kan faktisk ikke jogge ). Så yoga passer nok bedre for meg.
Jeg er velsignet med mange og gode venner, og heldigvis er de flinke til å holde kontakt med meg, og jeg er åpen om situasjonen min.
Foreldene mine bor tretti mil unna, noe som er litt synd, men jeg snakker veldig mye med dem, og den ene søstra mi på telefonen, hun er en del eldre enn meg, men veldig kul og forståelsesfull og er like mye en ekstra mamma og bestevenn som søster
Gjøre rent gjør jeg faktisk en del av, jeg er sånn som konstant rydde og plukker på ting, og du skulle ha sett soverommet mitt, det er stappfullt av bilder . Har en hel vegg dedikert til gamle og nye bilder av den vidunderlige famlien min
Er den del i parken, men vil gjerne bli litt flinkere til det, ikke bare dra dit for å drikke vin med venner, men også dra alene med en bok og musikk på ørene (I og med at jeg ikke liker å gå i skogen, så er det egentlig et glimrende alternativ). Jeg pleide å like å gå turer langs elva. Tenker jeg burde ta det opp igjen -gå opp mot mølla og Maridalsvannet, der er det nydelig! Jeg er et skikkelig bymenneske, selv om jeg kommer fra en drøyt grisgrendt fjellbygd
Jeg er singel nå, hadde samboer inntil ganske nylig, men bor sammen med ei venninne som er veldig god å ha, men hun jobber mye. Jeg vet jeg trenger litt tiltak i blant for å sosialisere meg, men prøver virkelig så godt jeg kan!

I går fikk jeg blåst skikkelig ut, og føler meg roligere i kropp og sjel i dag! Musikkens dag er gode greier, og jeg møtte på noen gamle venner som insisterte på å spandere på meg, det var stor stas, nå og da er det virkelig godt med en skikkelig rotbløyte, enn ikke som en langvarig løsning, altså

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat