Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 15:17   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Summer: Ja, meditasjon er definitivt noe jeg vurderer. Mener å ha sett flyere om gratis meditasjonskurs uten videre forpliktelser, skal forhøre meg litt med folk jeg kjenner som kan mer om sånn om det fortsatt eksisterer et slikt tilbud

Carisma: Takk for gode råd! Jeg er storforbruker av biblioteket selv, og pleier å reservere bøker, sånn at jeg bare kan gå på løkkas filial og hente!

Jeg må si det holder hardt å skulle ha noen hvite uker, særlig nå på sommeren, men jeg har det i bakhodet.

Jeg elsker å svømme, og drar ut på øyene flere ganger i uka når været tillater det. Har også bestemt meg for at når høsten kommer så skal jeg kjøpe klippekort på Tøyenbadet. Greit å begynne med klippekort sånn at jeg ser om jeg klarer å følge opp nok til at det lønner seg med Nautilus-medlemskap, jeg har fått tips om akkurat det tidligere, og ser veldig fram til å begynne å svømme. Er en innmari typisk kreps, og kunne omtrent bodd i vannet

Jeg snakker ikke mer enn nødvendig om problemene mine med venner, med mindre det oppstår noe konkret. Blir litt lei av meg selv, og det er deilig å bare kunne gi eff og prate skit . Jeg føler meg ikke trygg nok til å henge med folk jeg ikke kjenner så godt, sånn som det er for meg nå, men jeg skjønner hva du mener

Jeg skulle mer enn gjerne ha data noen, bruddet var i ettertid ganske udramatisk enn om det er rart å være singel etter fem år, men jeg var uheldig nok til å møte en helt psyko fyr etter han, og det har skremt meg såpass at jeg ikke vet om jeg helt tør å gå inn i gamet igjen med det første.

Veldig gode, tips, Carisma! Setter skikkelig pris på det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat