Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-09, 15:22   #47
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Syns du? Jeg har spurtet gjennom der et par ganger i forbindelse med trening på Elixia'n der oppe, og hver gang jeg har spurt noen om noe har de sett himmelfalne ut og stotret fram uforståelige ting. Stort sett henger de i klikker og prater om festing og kjærester. Syns jeg da. Forøvrig er det svindyrt der, dyrere enn meny Brobekk og Grønland feks...
Men den er jo uansett lysår bedre enn den litt slitne Icabutikken på Løkka....

Da må du ha snakka med feil folk, det er en mann som jobber der, kutter opp kjøtt og sånn som har en yrkestolthet som er nærmest rørende. Jo visst er det dyrt, men det er så pent der Og godt utvalg. Jeg handla ribbe der for en ukes tid siden, og fikk service så det holdt!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat