Jeg skal ut og reise noen uker i sommer, men har merket at jeg så og si ikke savner mitt tidligere kosthold. Selvfølgelig er det noe jeg av og til kan savne, men jeg trives veldig godt med å spise mindre og bli mer behagelig mett når jeg spiser. Tvert i mot er jeg litt usikker på hvordan kroppen ville ha reagert om jeg plutselig tok meg en softis eller noen chips.. Derfor er jeg selv bestemt på ikke å gjøre noe unntak til tross for at jeg har ferie jeg skal innrømme jeg er rimelig redd for å gå på en smell nå som det går så godt, så jeg velger heller å kjøre 'safe' som jeg gjør, nettopp fordi jeg trives godt med tingenes tilstand pr nu. Jeg har vært med å spise pizza vi har bestilt, og bare spise fyllet..Det har fungert helt fint for meg For mange er det sikkert ikke noe som helst problem å spise litt mer KH over en kort periode, for deretter å gå tilbake til ketose. Om og hvor mye det eventuelt påvirker vekten har jeg forstått er veldig individuelt. Jeg tror egentlig det verste for meg ville ha vært den dårlige samvittigheten jeg garantert ville ha fått i etterkant om jeg skeiet ut, men så er det jo meget mulig jeg bare er ekstremt selvkritisk og muligens en smule nevrotisk...eller bare fanatisk!