Tråd: Pølser
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-05, 20:30   #11
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sitat:

...de pølsene fra Lidl,,hva slags merke er det.fant et slag wiener pølser der med 1 karbo pr 100 g,ikke noen grill pølser

Ja, det var sikkert de wienerpølsene jeg kjøpte ( Dulando; en 2delt pakning med 4 pølser i hver del, 400g totalt) .
De store pølsene(så ut som litt store grillpølser, (hver pølse vog 100g,- tror jeg) er alt oppspist. Pakningen har jeg desverre kastet, men det var også en 2delt pakning, men med 2 pølser i hver del. Det var disse som hadde 2g karbohydrater pr.100g. (Det fikk jeg visst ikke med i mitt første innlegg). Prisen husker jeg heller ikke. Har litt tendens bare til å kjøpe , når jeg først kommer over noe. Kjøpte bare en pk av hver for å teste dem ut. Selv om de var veldig dyre, var utrolig gode!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat