Sv: Noen som starter mandag 4. mai?
Opprinnelig lagt inn av Mrs. Dolly, her.
Jeg skal ut og reise noen uker i sommer, men har merket at jeg så og si ikke savner mitt tidligere kosthold. Selvfølgelig er det noe jeg av og til kan savne, men jeg trives veldig godt med å spise mindre og bli mer behagelig mett når jeg spiser. Jeg tror egentlig det verste for meg ville ha vært den dårlige samvittigheten jeg garantert ville ha fått i etterkant om jeg skeiet ut, men så er det jo meget mulig jeg bare er ekstremt selvkritisk og muligens en smule nevrotisk...eller bare fanatisk! 
Savner ikke noe jeg heller, og det er ikke sånn at jeg har planer om å gå helt berserk og trykke i meg på is og poteter. Men en liten smak hadde vært godt synes jeg! Den dårlige samvittigheten vil nok snike i bakgrunnen, men...
Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.
Jeg finner det delvis lettere med kosthold da jeg reiser siden alt blir servert meg og jeg kan bare velge det jeg vil ha. Eneste utfordringen pleier å være når reisefølger insisterer på pizzarestauranter, de pleier ikke ha allverdens andre ting å velge i, ellers er det stort sett et hav av kjøtt- og fiskeretter å velge mellom. Økonomi kan dessverre være en utfordring for noen. Jeg bryr meg aldri om prisene og er ikke redd å be kelneren om lite karber og får dermed alltid det jeg vil ha.
Ja, det er slik jeg satser på å gjøre det også. Blir nok noen saftige biffer på meg der nede! Synd jeg ikke kan fråtse i den deilige frukten da, men...
Veiedag igjen i dag, og jeg har gått ned 1 kg i løpet av forrige uke. Ikke ille det, men hadde håpet på å komme under 90 kg denne uka. Vet at jeg har vært lavere i vekt ila. forrige uke, men er tydeligvis noe vann som har kommet på i helga.
Ellers har jeg kommet meg ut på tur i dag etter et opphold på et par uker. Merker overskuddet kommer tilbake med en gang. Deilig!

|