Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-04, 19:23   #6
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

. Dessuten er behovet for proteiner mindre desto mer fett du spiser!

Hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av MHM

Ellers så synes jeg proteindrikker er ganske genialt når man har trent. Tidligere i dag trimmet jeg med en hard sykkeltur, og da var jeg så tom og tørst, at å drikke ca. 40 gram protein syntes jeg var topp. Da kviknet jeg raskt til i igjen - istedenfor at jeg skulle begynne å kokkelere med egg, kjøtt eller fisk. Etter en proteindrikk spiser jeg alltid peanøtter/mandler og frukt/bær, slik at måltidet blir balansert. Ideelt sett burde jeg putte oppi kokosfett og olje i proteindrikken, men så tøff er jeg ikke (ennå?)...

Helt enig! Det er genialt! Jeg har alltid Udos Choise i shakene mine; og bær kan du jo mikse med i shaken, så får du en smoothie! De er godt det!!! Kjenner ikke oljesmaken...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat