Sv: Stresskontroll
Hei Mona S. Takk for tips! Nå føler jeg at jeg er skikkelig vanskelig, men jeg synes museene på Bygdøy er gørr kjedelige . Jeg har vært der på noen fotoshoots, og erfarte vel da at det ikke er min kopp te, eller de fleste museer in general.
Jeg har vel heller ikke noe umiddelbart ønske eller behov for å komme meg bort fra Grünerløkka, bor i en stille gate, med soveromsvindu mot bakgård, og finner vanligvis ro her.
Jeg har trent yoga de siste tre dagene, og kicka opp magnesium-inntaket til 400 mg om dagen, noe som ser ut til å hjelpe litt på hjertebankinga.
Skal lese meg litt mer opp om meditasjon, det tror jeg kan være en bra ting for meg. Strikke litt mer, har ikke strikka på et par uker nå, og har en bestilling på et par knestrømer som jeg vet ikke haster som jeg kan begynne på.
Ellers er denne uka ganske full av byråkratiske anliggender, gleder meg til å få det unna. Har ei venninne som bor på landet, ved sjøen, og har planer om å besøke henne i løpet av juni, og i slutten av måneden drar jeg på bursdag utenfor Trysil, og videre en tur til foreldrene mine noen dager.
Prøver å gjøre de tiltakene jeg kan, men jeg tror jeg må få en del av det kjipe, men akk så nødvendige papir-h*****t bak meg før jeg i det hele tatt klarer å tenke på å slappe av 
Ikke minst venter jeg på penger, og noe av det første jeg skal gjøre når de kommer er å gå på Clas Ohlson og spandere på meg et par billige men akseptable datahøyttalere. Merker jeg savner veldig å høre på musikk når jeg er på soverommet mitt (hvor jeg tilbringer mye tid om dagen ), og laptophøyttalerne får jeg mark i ørene av.
Igjen, å starte denne tråden, bare det i seg selv har generert en del gode vibber hos meg. Ikke minst er det interessant å lese hva forskjellige folk gjør for å slappe av og kontrollere stress!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|