Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-09, 16:16   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: FUN-light saft

Opprinnelig lagt inn av Tonemi, her.

Jeg er av de som ikke er så flink til å drikke vann...Har VELDIG lett for å ta meg saft (fun light) istedenfor vann....Jeg er mye flinkere å få i meg veske så lenge jeg ka ty til saft enn vann
Kan søtningsstoffene i saften gjøre slik at vekt nedgangen min stopper opp.....????

Ja, søtstoff kan hindre vektnedgang. Det er veldig individuelt.

Vann er viktig, men:
Bland deg heller litt tynn funsaft enn ikke å drikke noe. Og prøv heller å øke vannmengden etterhvert
Ref Ketolyseboka side 30, der det bl. anna står:
"Ketolysekuren inneholder mye protein, og dette gir en del avfallstoffer som må skilles ut via nyrene med urinen. For å unngå belastning av nyrene er det derfor ekstra viktig at du drikker tilstrekkelig med vann."

Edit: Vann kan friskes opp med sitronskiver, appelsinskiver, agurk, sitrongress osv for å få en annen smak og friskhet

Sist redigert av Gerd : 08-06-09 kl 16:22. Årsak: Tillegg.
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat