Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-09, 17:56   #1
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Kilo vs. centimeter

Jeg har valgt å ikke veie meg. Jeg bruker bare målebåndet. Føler at det er litt mindre stress med målebånd enn med vekt. Og at det gir et riktigere bilde enn vekta. Men nå merker jeg at jeg begynner å bli veldig nysgjerrig på dette med kiloene De fleste her inne måler seg med vekt, og det hadde vært morsomt å ha noe å sammenligne seg med. Så nå lurer jeg altså på:

Hva tilsvarer en mistet centimeter for eksempel rundt magen i kilo? Eller omvendt.

Innser at dette er veldig forskjellig fra person til person. Og at det muligens er et veldig dumt spørsmål. Men hadde vært morsomt å vite om det er noen generell trend. Om folk har lagt merke til at det virker å være en slags korrelasjon mellom centimetere og kilo?