Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-09, 19:30   #1
Tagimpo
Medlem

Tagimpo sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Tagimpo er på en erverdig vei

Hei, jeg er ny og da litt om meg

Virker som en grei gjeng her inne med masse god motivasjon osv.

Jeg som da er en 28 år gammel mann har i alle år vært glad i mat og har egentlig aldri klart å begynne å slanke meg.

Et par ganger i året binder jeg meg på trenings-studio fordi jeg alltid har vært klar over min overvekt, men det ender med 2 ganger på treningsstudie og så ser dem meg ikke igjen, stort pengetap for meg dette her, hehe

Jeg fikk mitt første barn i september i fjor og det har blitt mye hjemmekos og null mosjon og trives "Desverre" veldig godt med det!
Jeg veide da 113 kg som nå har steget til 124,4 kg. og da jeg gikk på vekta skjønte jeg at dette var ille, og kommer garantert bare til å øke.

Fant dette forumet, og nå er da min forlovede med og motiverer meg ved å lage maten slik ketolyse kuren skal være, og dette er andre dagen for meg, og jeg har stor tro på at jeg skal klare dette.

"HVIS DET BARE FUNKER FOR MEG DA!!" *HÅÅÅÅÅPER*"

124,4 KG på 1.80 cm - Kanskje om noen mnd'er veier jeg mindre Mitt mål er da å komme meg ned til 90 kg om ikke enda mindre. Dette ville forandret hele livet mitt da dette begynner å bli veldig tungt å dra på samt at det er svært sjenerende.

Ønsk meg velkommen da

Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat