Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?
For meg funker det aller best om jeg ligger på et lavt karboinntak (10-15 karbs per dag) samt tenker litt over kaloriinntaket, men jeg har ikke noe nøyaktig tall på hvor mange kalorier jeg får i meg.
Jeg blir gjerne med på å få av meg 5 kilo denne måneden, men jeg skal jo ned mye, mye mer enn det
Siden 31 mai har jeg gått ned 1,8 kg, så kanskje det til og med blir mer enn 5 kg også, men 5 kg SKAL i hvert fall av!!
Og, grunnen til at jeg blir med er fordi jeg vet at om jeg setter meg et slikt mål blir jeg enda mer motivert til å IKKE sprekke. Om jeg ikke når målet, og bare går ned 2-3 kg gjør ikke det noen verdens ting, så lenge jeg vet jeg har holdt meg til den kosten jeg skal. Hvor mange kilo jeg går ned er ikke det som har hovedfokuset, men for å unngå sprekker så hjelper det som sagt med slike mål for meg 
Jeg har også flere ganger regna ut snittnedgangen jeg har per uke, for så å se hvor mange uker det er igjen til jeg har nådd målet mitt, dersom jeg følger nedgangskurven slik den har vært til nå. Jeg VET at det vil gå seinere etterhvert og jeg VET at det nok er veldig urealistisk at jeg når idealvekta innen 35 uker, slik som mine kalkuleringer ut fra nedgangen jeg har hatt til nå tilsier, men det gjør ikke noe. For MEG er det motiverende 

Sist redigert av Sassy88 : 08-06-09 kl 22:31.
|