Tråd: Misunnelse?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-09, 16:52   #13
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Misunnelse ...?

Sitat:

Gjør vi det?? Det er jo om mulig enda værre å sitte å legge ut om, siden barnløshet er et av de områdene hvor mange sliter veldig psykisk!

Kjære vene - det betyr at jeg som har gått ned, og venter barn nå ikke skal snakke om dette fordi det kan sitte noen rundt meg som ikke lykkes med slanking eller er ufrivillig barnløse?
Nei, nei, dette blir helt aldeles feil for meg.
Jeg synes det er viktig med en god balanse her. Trådstarteren viser til en empati, en forståelse for denne personen. Hun snakker ikke i tide og utide om slankingen. Jeg sa ikke et pip til min tidligere nabo. Men registrerte denne sårheten. Som er utrolig gjenkjennbar! Og da må vi jo vise respekt.
Samtidig må jeg kunne skryte litt av rompa mi i den nye buksa, som jeg nyter å bruke uten en tunika utenpå. Det er jo vidunderlig å endelig være normalvektig! Jeg vil vise og jeg vil bli sett og jeg vil ha komplimenter Av og til i alle fall. Det er jo så deilig!
Men alt med måte og alt med respekt.
Jeg vurderte forøvrig å ta kontakt med denne tildligere naboen, for å fortelle henne om lavkarbo. Men det føles ikke riktig. Kanskje en annen gang, når det føles mer naturlig, eller om hun spør meg hvordan jeg gikk fram.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat