Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-09, 22:26   #5
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, hvorfor går jeg opp?

Jordbær er en partystopper for meg i alle fall, må i tillegg passe på at jeg ikke spiser for mye da jordbær inneholder 6,6 g kh/pr 100 g og 100 g jordbær er ikke mye.
Som det nevnes her så opplever noen vektstagnasjon pga meieriprodukter, –smør, mens andre opplever nøtter som den store partystopperen. …og salt binder vann i kroppen, baconcrisp, salt bacon og spekemat er velkjente syndere. Som nevnt over så opplever mange vektoppgang i forbindelse med mens og eggløsning, men det forsvinner fort igjen.
Stress, smerter, lite/dårlig søvn er faktisk faktorer som kan hindre vektnedgang.
Mange av oss opplever faktisk ikke å rase jevnt ned i vekt, det går ofte i rykk og napp. Ikke det at jeg skal være noen festbrems her men jeg gikk ned ca 10 kg på litt over 3 måneder og har nå vippet opp og ned 1,5 kg i 9 måneder og jeg har minst 12 kilo til som må av.
Jeg stresser ikke med vekta, er glad jeg har greid å gå ned såpass fordi jeg sliter med kroniske smerter, som er min største partystopper. Pga smertene er jeg også altfor innaktiv…
…klipte av meg en halvkilo hår forrige dagen, skikkelig moro å gå på vekta dagen derpå, he, he…
Tror ikke du har greid å legge på deg 1 kg fett altså…
Les denne: Tålmodighet og slankestress

Håper du finner ut av vektstagnasjonene...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat