Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-09, 16:14   #132
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av tula73, her.

Hei dere

Helt ny her....akkurat begynt med ketolyse+ litt sunn fornuft. Ligger på under 15 karbs om dagen. Spiser morgen omelett til frokost og lunsj ofte, ledsaget av salat. Tenker hele tiden på å ikke bruke grønnsaker som inneholder mye karbs selfølgelig. Så det blir mye hodesalat, spinat, agurk osv. Til middag spiser jeg kjøtt og en fet saus med salat eller kokte grønnsaker til. Sliter egentlig med å omstille hodet mitt til å spise mye fett, har jo tidligere synes det er skikkelig ekkelt med mye fett i maten. skåret bort alt av synlig fett osv.
Skal ned rundt 10 kilo. Har også satt samboeren min på ketolyse...hehe.
Begynte for 4 dager siden og har ikke gått ned stort...kanskje 600 gr. Samboeren min har opplevd å gå opp en kilo...og han vurderer å kutte ut hele kuren nå. Vi har begge brukt stix'n og begge har fullt utslag på ketose. Jeg kom faktisk i ketose etter halvannen dag...syntes det var litt vel kjapt igrunn.
Kjenner at jeg har lyst på noe søtt nå...men det er overraskende lett å stå imot..jippi!!!! Jeg har vært en skapsnok av dimmensjoner tidligere Hørte at det var greit å spise litt baconcrisp som snacks? hvor mye regnes som litt? En neve?

Drikker dere nok vann? Mørk lilla farge på sticks kan indikere for lite veske. Viktig med iallefall 2, gjerne 3 l vann om dagen!

Når det gjelder baconcrisp må du nesten bare prøve deg frem. Men husk at salt binder veske, så drikk ekstra når du spiser det!

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat