Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-09, 18:14   #27
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Opprinnelig lagt inn av Sassy88, her.

Som sagt, å tro at ALLE kropper fungerer likt er ikke annet enn naivt.

Om jeg propper meg full av fett så tar jeg enkelt å greit ikke av meg noe særlig. Jada, litt tar jeg av, men hva er vitsen med å gå ned max ett par hundre gram i uka bare pga en på død og liv SKAAAAL få fettet til å tyte ut øra, når man kan redusere inntaket litt, føle seg bedre og samtidig ta av litt mer?

Vektnedgangen min er ikke det viktigste, det viktigste er at jeg har det godt med meg selv, føler meg vel, og oppnår de positive sidene ved ketolyse, nemlig økt energi, bedre humør osv.
I starten var det vekta som fikk hovedfokuset, men nå er det mer som en vedig gledelig "bivirkning".

Det var spørsmål her tidligere om hva du spiser daglig som jeg ikke kan se du har svart på. Jeg lurer også litt på dette da jeg står "stille", har bare gått ned 4,5 kg på 6 uker... Sjefen min som har tatt av 19 kg siden hun startet i januar og har stabilisert de siste 2 mnd mener at jeg kansje bør spise litt mindre, og kutte ned på sausmengde etc... Tenkte jeg skulle teste det ut, og merker at jeg blir enda mer motivert av å lese om dine erfaringer! Vi begynte omentrent samtidig ,(du 2 uker før meg vel!?) og du har tatt av over 10 kg!!! Det er jo suuuperbra! Så kan ikke du skrive ned en liten oversikt til oss over hva du spiser iløpet av en vanlig dag?

På forhånd tusen takk!

Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat