Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-09, 19:01   #33
Sassy88
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
Sassy88 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.

Det var spørsmål her tidligere om hva du spiser daglig som jeg ikke kan se du har svart på. Jeg lurer også litt på dette da jeg står "stille", har bare gått ned 4,5 kg på 6 uker... Sjefen min som har tatt av 19 kg siden hun startet i januar og har stabilisert de siste 2 mnd mener at jeg kansje bør spise litt mindre, og kutte ned på sausmengde etc... Tenkte jeg skulle teste det ut, og merker at jeg blir enda mer motivert av å lese om dine erfaringer! Vi begynte omentrent samtidig ,(du 2 uker før meg vel!?) og du har tatt av over 10 kg!!! Det er jo suuuperbra! Så kan ikke du skrive ned en liten oversikt til oss over hva du spiser iløpet av en vanlig dag?

På forhånd tusen takk!

Det innlegget må jeg ha hoppet over, men selvsagt kan jeg svare

Jeg har egentlig et veldig variert kosthold føler jeg, og spiser ikke det samme hver dag, men mitt matinntak i dag ser slik ut:

Frokost: ost og skinkeskiver rullet sammen, med majones inni, ( andre dager spiser jeg gjerne et par kokte egg med en smørklatt på.)

Lunsj: salat med grønnsaker og ostebiter, samt en god dressing over.

Middag: Taco - kjøttdeig steikt i smør, kyllingkrydder, ost, salat, paprika, agurk og rømme på.

Kvelds: En lindbergskive med godt pålegg, f.eks. roastbiff og majones.

Jeg spiser vel strengt tatt det samme som mange andre, men kalorimengden er som sagt kutta ned på, jeg spiser mindre til hvert måltid Jeg spiser også akkurat det jeg har lyst på (av "lovlig" mat).

Sassy88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat