Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-09, 20:17   #44
The Dude
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Lurer på hvorfor du er her egentlig! Hvis du ikke erfarer det som alle andre her erfarer, og det ER jo et lavkarboforum hvor tanken er blant annet at fett fordriver fett... er det bare for å kverrulere??? VI vet at det funker, og har erfart at det funker... Blir det da feil for DIN teori at det funker for oss?

For det første finner jeg det rart at du lurer på motivasjonen til hvorfor folk leser eller skriver på et forum.

For det andre finner jeg det rart at du lurer på hvorfor jeg vil ha en kilde til en påstand som jeg tror er feil. Jeg går ut ifra at absolutt alle på forumet er interessert i fakta omkring kostholdet. Jeg skrev og at jeg muligens ville lære noe nytt hvis jeg fikk linken. Påstanden jeg trodde var feil var "I følge ernæringsekspertene skal overflødig fett forsvinne ut via avføring..."

For det tredje så har jeg ikke skrevet ett eneste innlegg her noensinne tror jeg som er imot lavkarbofilosofien som ligger til grunn. Tvert imot så har jeg skrevet en haug med innlegg til folk som lurer på ting om hvorfor det virker.

Jeg har heller ingen teori og har ikke noe problem med at folk går ned i vekt. Men det er litt rart at hver gang noen forteller at de spiser kosthold med høyt fettinnhold men lite kalorier så blir disse hver gang fortalt at de må spise mer.

Og det jeg finner rarest av alt er at et av gjengangstemaene på forumet er at man skal lytte til kroppen men samtidig skal man overse tegn fra kroppen på at ting ikke er helt som de skal være.

Helt ærlig så var min eneste hensikt med innlegget at jeg så en påstand som virket rar. Jeg var interessert i en link som kunne oppklare om det var jeg eller Carisma som hadde misforstått. Ikke noe verre enn det. Lærer jeg noe nytt er det kjempefint. Dersom vi kan ta livet av en myte så er det også fint.

Verre var det ikke. Peace out.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat