Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-09, 22:43   #59
Sassy88
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
Sassy88 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei overhodet ikke. Det jeg trekker i tivl er disse programmene og utregningsformene. Det er jo balndt annet tydelig forskjell da på diett.no sin regning og vektklubben sin.

Poenget mitt var mer at det er vanskelig å forholde seg til både kalorier og mengder og vite hva som blir rett. Forøvrig veit jheg at kroppen min blir direkte syk av å tenke kalorier, så det har jeg slutta med.

Ok

Men som du også sikkert har lest så sier jeg slett ikke at jeg tenker kalorier. Jeg teller dem ikke, jeg regner dem ikke ut og jeg spiser ikke utfra hvor mye jeg kan spise, eller for å holde meg under en eventuell kalorigrense. Jeg spiser til jeg er mett, og tidligere erfaringer sier meg at jeg ligger på et moderat kaloriinntak.
I dag regna jeg ut på vektklubben (som hører til Grete Roede opplegget) og det viste tydelig at jeg ikke har tatt feil når det gjelder antakelsene om kaloriinntaket.

Jeg er heller ikke av typen som orker å sitte med penn og papir for å telle kalorier, jeg spiser enkelt og greit bare til jeg er mett

Sassy88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat