Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-09, 17:25   #76
Eva65
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 60
Eva65 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Opprinnelig lagt inn av erleperle, her.

det at kroppen selv regulerer kaloriinntaket er ejg enig i. Men jeg og kanskje mange andre her, har hatt problemer med å vite hva tid er det nok, hva tid er jeg egentlig mett nok. LInjen mellom mett nok og for mett er smal.

Jeg er nødt til å tenke på hvor mye jeg har spist, og vite at teoretisk sett skal dette vært nok. Så får ejg heller fylle på en time senere hvis det ikke funker.

Jeg har vansker med å vite hva tid nok er nok, så jeg må ha en viss oversikt over hva jeg har spist i løpet av dagen. Jeg skrive rikke ned å regner ut, men har et mentalt overblikk.

Har ikke prøvde lengre enn et par dager innimellom andre dager. Jeg har også spist mindre enn jeg pleier pga jobb og travelhet, og har gått ned mer.

men ketolyseboka sier vel at man skal spise til man er mett og slutte der. Er man mett etter et totalt daglig inntak på 1500 så er man mett, trenger man 2000, 2500 så trenger man mer. Kroppen varierer, behov varierer ut fra aktivitet. Og vi er kommet i forskjellige faser i forhold til vektnedgang.

Helt enig med deg , gjør det som funker for deg, det gjør jeg ,blåser i andres merkelige råd , går etter boken til Torkil og raser ned. Er på ketolyseforumet , der har de en mye bedre innsikt i ketolyse.
Må over på dette forumet for å lese innleggende en gang imellom, det er så mange rare meninger her inne som verken mening eller fornuft.

__________________

[SIGPIC][/SIGPIC]

Sist redigert av Eva65 : 11-06-09 kl 17:36.
Eva65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no Svar med sitat