Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-09, 22:03   #10
The Dude
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger råd, er EKSTREMT tørst! Sliter...

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

The Dude: Du har ikke hatt slik tørste tidligere? Hvordan var allementilstanden din da du var så tørst? Jeg har ikke merket så voldsomt mye, men jeg har hatt litt mindre ork og krefter i dag.

Almenntilstanden var meget god, merket ingenting uvanlig. Unntatt tørsten da. Var flere jenter i nærheten som dånte av min gode almenntilstand. Det ble etterhvert et like stort problem som tørsten.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

NÅ skrøner du!!!! Da skulle du ha vært omtrent dau???? Det er for mye vann!!
Da skulle du ha pissa hele tiden og vanna ut alt saltet du hadde i kroppen.... Og hadde du veid deg har du nok veid 7 kilo mer enn normalt....

Gjorde jo ikke noe annet enn å drikke og pisse hele dagen jo. Og selvfølgelig ta hånd om jentene som dånte på alle kanter rundt meg. Men nei, det var ingen skrøne, har aldri opplevd lignende. Hadde ikke spist noe spesielt og hadde ikke trent. Et eller annet rart skjedde. Og jeg var lettere enn vanlig, ikke tyngre. Veier meg hver dag.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat