Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-04, 21:00   #7
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg vet ikke hvorfor man trenger mindre protein når man spiser mer fett. Leste noe om det i Mat&Helse en gang, og har hørt det andre steder også, men husker ikke forklaringen. Noen andre som vet?
Siden jeg skrev innlegget om olje-vegring har jeg blitt mye tøffere (om mulig... ), og har olje i shaken. Og i dag hadde jeg bær, og da ble shaken syrligere, noe som er godt i.o.m. den smaker ganske søtt fra før. Synes det er godt å trimme på morgene, og så ta en slik shake til frokost. I dag ble det imidlertid dumt, for jeg gikk tur i siviliserte strøk, og møtte så mange å snakke med. Slik at jeg var ikke hjemme for å spise frokost før kl. 12 (og jeg startet kl. 09.15)....