Sv: Hvor får jeg kjøpt alle disse smarte matvarene med lite karbohydrater?
Rema har også tacokrydder fra Black Boy, står ikke noe om at det inneholder sukker. Der har de også Tandori uten sukker. Ellers har de både glutenmel, jbk og det meste du trenger på helsekost.Splenda finnes i de fleste butikker. Anbefaler på det sterkeste å kjøpe Sukrin på helsekost, supert til å ha på frukt eller andre kalde desserter, den har ikke den typiske søtnings ettersmaken til splenda. Noen sier den ikke bør varmes, da den krystaliseres igjen når den blir kald. Når det gjelder noe søtt, så kan man fremdeles få kjøpt Atkins barer på enkelte steder, selvom jeg ser en stygg tendens til mer og mer fravær i hyllene De er jo kjempemektige, så jeg klarer ikke å spise stort mer enn 1/8 bar av gangen! Finnes i 2 utgaver en med mye sjoko og en mer med nøtter o.l. dyppet i sjoko. Trenger du noe å forfriske pusten med, så er Fribol serien på apoteket fult lovlig. Det må være de harde sukkertøyene. De finnes i en mengde smaker, nå også med typisk halslindrende ingredienser, forfriskende for en med ketose-ånde Det var alt jeg kom på i slengen, og kl nesten 3 på morgenkvisten Tror nesten jeg tar senga nå!

|