Sv: Trenger råd, er ekstremt tørst! (Sliter ...)
Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.
Merkelige greier.
Jeg har alltid opplevd å være ganske følsom for å spise for mye karbo.
Hvis jeg har slurvet og gått over grensa har jeg falt ut av ketose.
Men nå, nå faller jeg ikke ut i det hele tatt, enda jeg gikk "langt" over grensa i går.
Spiste MINST over 30 gram karbo i går, i form av vanlige lavkarbo måltider + blåbær + peanøtter
Ketostixen var mørkere enn moderat når jeg gikkk og la meg i går kveld/natt, og har samme farge, bare en aaaaaanelse lysere i dag på morran.
Hva skjer?
Har jeg en høyere toleransegrense for karbo enn jeg trodde?
Kan toleransegrensen forandre seg fra ganske lav til høyere?
Har dette noe å gjøre med tørsten min, er det p.g.a tørste/dehydrering at fargen på stixen er mørk.....
Jeg er forvirret og grubler på dette.
Vel har jeg lang erfaring med lavkarbo/atkins, men dette skjønner jeg ikke.
Føler meg tørst i dag også, men ikke like voldsomt. Få se utover dagen hvordan det går, for den verste tørsten har kommet utpå formiddagen.
Sov godt i natt da :-)
Jeg er i ketose helt til en plass mellom 40-50 gram. Har testa det ut flere ganger. Og når det gjelder dette med drikkinga, tror du smitta meg! Jeg drakk i allefall 2 liter vann bare i natt!! Men nå skal det sies at jeg gikk amok i sponplatepakka i går og åt nok 6 sponplater med ost på som jeg varma i mikroen. Myyye fiber som nok krever myyyye vann for å klare gå gjennom systemet. 
Bra du fikk sove godt i natt!! Jeg for min del var bare tøøørst og drakk hele natta.