Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-09, 06:11   #7
martine
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
martine er ny på veien

Sv: Frustrert, lei, stresset og ikke minst i ferd med å gi opp hele Ketolyse ...

ja... nå har jeg sett på den dietten som han har gitt meg der kaloriinntaket er rundt 1300 - 1400 dagen, med 196 karbohydrater om dagen... det er en ganske stor forskjell... å grugledet meg til å kunne ha en trøstedag da jeg spiser hva jeg har lyst på - men jeg har jo ikke lyst på noe! jeg er ikke i sukkermodus, den kebaben som jeg har hatt lyst på, renner jo fett, bare spiser ikke brødet...

tenkte jeg skulle sende han en sms om at jeg ikke har mulighet til å trene tirsdag, ha en uke streng ketolyse med lite el ingen brus ( - forhåpentligvis forsvinner noen kilo med mensen også...) å trå på vekten hans en morgen jeg ikke har hatt nattevakt og spist og drukket under samme døgn. jeg sa det sist at kiloene blir mindre og mindre viktig - det er str og glede ved å trene som blir mer og mer viktig, å at denne 100% fornøyd garantien ofrer jeg ikke en kalori av tankegang. det som gjør meg frustrert og stresset, noe jeg ikke bør være... er hendelser som har skjedd den siste uken, da jeg har vært enormt sliten, jobber for mye, gråter for mye... 1. at det er en dame som følger samme opplegget som meg treningsmessig og hans diett som har klart å gå ned 14,5kilo på 6 uker å det er sammenligningsgrunnlaget hans. vi er omtrent på samme str når vi begynte på dette, å hun er betydelig eldre... får frem tvilen om Ketolyse er tingen el om jeg skal følge hans opplegg... 2. jeg var ute å spiste med noen vennninner her om dagen, bestilte spesifikk mat som jeg kan tilate meg, å som er bra - servitørehn, en liten rund ungarsk kvinne som tillot seg å spørre om jeg var på diett og hva jeg hadde gått ned... uff... jeg svarte 5kilo på en mnd... å fikk mitt pass påskrevet at jeg måttre gjøre noe Feil siden hun hadde klart det på en uke... 3. jeg har nettopp begynt på jobb (jobber på shell) før en man n kommer å sier lenge siden jeg har sett deg på trening, hvor man må demantere, trening har jeg vært på tidligere idag og dagen før. fortsetter å snakke han sier at han har gått ned "selv - uten hjelp" 30kg, å har 21 igjen... spør hva jeg følger, jeg sier Ketolyse og at jeg har PT to ganger i uken.. klarer også å si at han vil at jeg skal følge en annen diett... nok en gang - min PT er den dyktigste, fantastiske, den som kan dette... å jeg bør virkelig høre på hva han har å si... DEN eneste positive opplevelsen jeg har hatt gjennom hele uken er festen jeg var på på Fredag der de serverte reker, slik at det ikke var noe stress med mitt kosthold (ikke noe som var sagt noe om fra min side), en lettelse. senere på kvelden sier en kollega av meg jeg ser jo du har tatt av, bemerker ansikt etc - å synes det er velfortjent siden man legger så mye i det.

Gleder meg så bare til mensen er over - PMS slipper tak, vekten går nedover, å folk slutter å se på meg som en hval fanget i et glassbur. så vi får se om jeg har hjerte til å kutte ut Ketolysen, jeg tror ikke jeg klarer det.

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat