Tråd: Fiberrik
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-09, 15:56   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Fiberrik

Jeg skal jo flytte i neste uke og ser ikke for meg at jeg skal få tid til å bake mitt brød i tillegg til de andres brød. Derfor har jeg de siste ukene kuttet ut mitt brød og heller begynt å spise Fiberrik. Hver sponplate er på 3.1 karber. Jeg spiser 2 skiver til frokost med kokt egg og majones på, samt 3 plater til lunsj med ymse greier på (stekt kylling, tunfisk, makrell i tomat, eggesalat med bacon og skinke, ost, røykalaks etc etc.) og salat til. "Problemet" mitt er da at jeg er mett resten av dagen! Jeg klarer ikke spise middag, men det hender av og til at jeg freser litt ost til kveld.

KAN jeg regne med at kroppen ER fornøyd siden jeg ikke kjenner verken sultfølelse eller overhodet lyst på mat?? Jeg føler meg bare mett; fibrene sveller jo ut i vann og bruker laaang tid gjennom kroppen....

Jeg tar alle klysetabbisene mine og vekta har faktisk begynt å gå nedover etter at jeg begynte med Fiberrik. Hadde vært meget praktisk for meg om dette var greitt nok, for det er mye som skjer for tiden og jeg har liksom ikke tid til de store matlagingsorgiene.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat