Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-09, 16:49   #1
reodorfelgen
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2008
reodorfelgen er på en erverdig vei

Næringsinnhold i farsekebab

Vet noen av dere hva næringsinnholdet er i farsekebab? Ettersom det ikke er rent kjøtt inneholder det sikkert litt karbohydrater, men hvor mye? Klart dette varierer fra sted til sted, men sånn i gjennomsnitt? Jeg lurer på om jeg med god samvittighet kan unne meg en farsekebab i ny og ned om jeg velger bort enkelte grønnsaker og kaster pitabrødet. Ellers vet jeg om et sted som selger kebab med rent kjøtt også, og det regner jeg med at jeg kan spise, men det er fint å kunne variere litt. For øvrig har jeg letet etter denne informasjonen på nettet - uten resultat. Det eneste som står er at kebab er usunt, inneholder mye fett og har et dårlig rykte, noe jeg alltid har visst veldig godt. Det er karbohydratene jeg interesserer meg mest for! For øvrig regner jeg med at det er ok å ha i seg kebabsaus, ettersom den nok inneholder desidert mest fett. Riktig? Hva er forresten Oslos beste kebabsjappe for "lavkarboholikere"?

Sist redigert av reodorfelgen : 14-06-09 kl 17:09.
reodorfelgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins ftw - håper jeg Svar med sitat