Tråd: Super Greens
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-09, 20:40   #3
Almar
Juniormedlem

Medlem siden: May 2009
Almar er på en erverdig vei

Sv: Super Greens

Jeg har prøvd meg en periode på det å spise kost som er base-dannende. I tillegg har jeg drukket 3 liter Supergreens med PH-dråper(fra Innerlight) om dagen. Jeg kjenner flere som har hatt kjempe-effekter av dette. Gått ned masse i vekt, penere hud, blitt kvitt mange sykdommer o.l.
Men for meg ble dette et kosthold som var alt for vanskelig å leve med. Alt det jeg liker å spise var "ulovlig", og jeg ble veldig fort matlei. Fant ingenting som var skikkelig godt og spise, og kunne liksom aldri kose meg med mat. Og det er jo vanskelig å leve sånn... Det er jo det som er vitsen med dette, nemlig leve med et basisk kosthold for å holde kroppen sunn og frisk.

Nå har jeg gått over til lavkarbo, og trives mye bedre med det! Dette er noe jeg tenker jeg kan leve med! Men siden jeg er inne i en ordning og får tilsendt supergreens, tenkte jeg å fortsette å drikke det, uten PH-dråper, og ca to liter om dagen i tillegg til vanlig vann, rett og slett for å få i meg vitaminer o.l. fra supergreensen. Er jo propp full av energi, og vitaminer. Men jeg trodde ikke den inneholdt så mye karber!!! Kanskje ikke så rart jeg ikke har gått ned noe disse tre ukene jeg har holdt på da... Har riktignok bare 2-3 kilo igjen, så jeg trodde bare kroppen "sparte" litt på fettet nå i starten. Har holdt meg på mellom 30-50 karber, men har jo drukket 2 liter greens i tillegg, og hvis det er 30 kh i hver skje, har jeg jo fått i meg 60 kh ekstra!!! Nå blir det noen uker uten Supergreens ja!

Almar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner på LCHF Svar med sitat