Det ser ut til at mine start-problemer den gangen var en blanding av nettopp: start-problemer/omstilling og reaksjon på det lille melke-produktene jeg spiste. Jeg tåler altså ikke melk av noe slag, men da fikk jeg testet det ut Formen fortsatte å svinge. Jeg gikk opp 8 kg på de neste 7 ukene! Slå den da på lavkarbo...når målet er å stå stille på vekta......fra å være slank(ikke tynn) til å være en smule overvekt..jeg spiste og spiste og ble aldri ordentlig mett... Det skal også sies at jeg bare går hjemme(er ikke i jobb eller sosial kontakt med noen voksne) så det er mye lettere å snoke i skapene(har en datter på 4 som har litt annen kost enn meg). Jeg gikk ned til 30-40 g karbo, noe ser ut til å være altfor høyt for meg. Jeg er også plaget med kronisk treg mage og blir dårlig når magen fylles opp og klarer ikke fordøye ordentlig... Så sum på dette er: følsom for meieri treg mage for høyt på karbo(30-40g) for lite fett for mye stress(tenker på mat, helse omtrent hele tiden) Løsninger foreløpig er: ingen meieri bitterstoffer til mage/fordøyelse(feks bitterstern, urtete) karbo på mellom 10-15 mindre stress: lov å drømme. loven om tiltrekning. tro at du er noe Håper du kommer deg gjennom kneika og ser fremover. Det går fremover selv om vekta står stille